يوسف الشريف يرزق بتوأم

https://i1.wp.com/www.filfan.com/images/Gallery/Large/Yousif-el-shrif6.jpg

رُزق الفنان أحمد الشريف بطفلين توأم أطلق عليهما عبد الله وعبد الرحمن وأعرب الشريف عن سعادته الغامرة بقدوم طفليه .

يُذكر أن آخر أفلام يوسف الشريف كان العالمي في الصيف الماضي من إخراج أحمد مدحت وشاركه بطولته دلال عبد العزيز وأروى جودة وصلاح عبد الله.

بينما كان آخر مسلسلاته التلفزيونية ليالي الذي عُرض في رمضان الماضي وشاركه بطولته زينة وسوسن بدر ومن إخراج أحمد شفيق.

    • رامز
    • مارس 28th, 2010

    ربنا يخليهم لك

    • سهام
    • يونيو 27th, 2010

    الف الف مبروك انا بحبك كتييييييييييييييييييييير وربنا يوفقك ويخليلك ولادك وادعيلي بالزريه الصالحه

    • المجنونة بيوسف الشريف
    • أغسطس 14th, 2010

    انا بحبك اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى

    • اميره الاحساس
    • أغسطس 13th, 2011

    انا بحبك اكتيييييييييييييييييييييييير وبموت فيك

    • اميره الاحساس
    • أغسطس 13th, 2011

    انا بموت فيك كتير حبيبي بيشبهك

    • اميره الاحساس
    • أغسطس 13th, 2011

    ربنا يخليهم اللك يا رب

    • انا بحبك ومجنونه بيك
    • أغسطس 27th, 2011

    انا بحبك كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير اووووووووووووووووي وربنا يخليهم لك ويابخت انجي علاء بيك

    • aa
    • أغسطس 20th, 2012

    احبك

  1. انا بحبك اوى وربنا يخليلك مرتك واولدك
    والف الف مبروك

  2. الف مبروك انا بحسد ولادك علشان باباهم اجمل شخص فى الكون انا بحبك اوووووووووووووووووووى ويابختك يا انجى انا بموت فيك

  1. No trackbacks yet.

أضف تعليقاً

