صور مسلسل زهرة وازواجها الخمسة




ميكنج مسلسل زهره وازواجها الخمسهميكنج مسلسل زهره وازواجها الخمسه

    • الين
    • أغسطس 18th, 2010

    marse مرسي بيفلجو شكرا كتير

  1. انا اتعجب من الفنا ن حسن يوسف الم يلتزم ولم يمثل اي فيل من ايم زمان ماذا جرى لكي يمثل مع تلك السيد التي هي الاخرى تشارف على الستينات لا حول ولا قوة الا بالله

  2. انا احمد وبجد احلى مسلسل فى رمضان وانا بحب غاده عبد الرازق جدااا لدرجه انى بحلم بيها لما بنام
    انا عندى 16 سنه وموهوب فى التمثيل وبجد انا تعبت لانى نفسى امثل ويا ريت ابقى مع الفنانه غاده ويبقى حلمى اتحقق انا رقمى 0198810729

  3. انا احمد وعندى 16 سنه وبجد احلى مسلسل وانا بحب النجمه غاده عبد الرازق لدرجه انى بحلم بيها لما بنام وانا نفسى امثل ونفسى حد يساعدنى وياريت تبقى غاده عبد الرازق انا رقمى 0198810729ونفسى حد يكلمنى ويقولى تعاله مثل معانا (اوك يا زهره)هههههه

  4. بصراحة مسلسل حلو جدا جدا وكامل من حيث دراما وتصوير ومكياج وحتى اقل التفاصيل
    وبصراحة من احلى اعمال غادة عبدالرازق يمكن لانها تجربه شخصية للفنانة الله اعلم…..والى الامام لام روتانا…

  5. للاستاذ ياسرالعمرى للاسف انت الوصف الى وصفتة لمسلسل زهرة وازوجها الخمسة لا يدل الا على قلة خبرة منك لانة الحقيقة بعيد كل البعد عن الدراما ولا يحاكى الواقع ولكن من الممكن التكهن بنجاح هذة الانواع من المسلسلات عندما يتم الاعتماد فى انتاجها على شركة والت ديزنى فهى مناسبة تماما لهذة الانواع من القصص الخيالية

    • azza
    • ديسمبر 26th, 2011

    تحففففففففففففة ياغادة

  1. No trackbacks yet.

أضف تعليقاً

